Загальні умови гарантії

Порядок надання гарантії

Якщо у гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний, здійснюємо його ремонт або повернемо гроші.

Для того щоб отримати гарантійне обслуговування Товару Вам необхідно оформити заявку на повернення онлайн за посиланням.

Акт рекламації розглядається відразу ж після отримання, максимальний термін -5 (п'ять) робочих днів. Для підтвердження гарантійного випадку та визнання рекламації, Вам необхідно надіслати несправний товар або товар, який містить суттєві недоліки (з повною комплектацією та оригінальною коробкою) на адресу, яку ви отримаєте на viber або sms разом із такими документами:

Звертаємо увагу, що у разі недотримання вищевказаних умов Вам може бути відмовлено в задоволенні вимог у гарантійному обслуговуванні.

У разі можливості гарантійного ремонту або заміни наша компанія здійснює гарантійну заміну або ремонт Товару відразу після отримання, максимальний термін - 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та необхідних документів.

Наші гарантійні зобов'язання обмежуються вартістю Товару на момент його продажу. Доставка товару в сервісний центр здійснюється за рахунок Покупця, навіть якщо випадок визнаний гарантійним. Гарантійний термін на відремонтований або замінений Товар дорівнює терміну, що залишився до закінчення гарантії на Товар.

Обмін та повернення

Кожен наш клієнт протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки може повернути товар, який був придбаний у нашому інтернет-магазині за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів.

Щоб повернути товар, придбаний у нашому інтернет-магазині, будь ласка, переконайтеся, що:

Гарантія не надається та не поширюється: